Η "Δημοκρατική Αριστερά", με ανακοίνωσή της, καταδικάζει το ρατσιστικό
αποκλεισμό των μαθητών Ρομά ή την περιθωριοποίησή τους σε σχολεία
γκέτο.
Καλεί την τοπική κοινωνία των Σοφάδων και τους εκπαιδευτικούς της Καρδίτσας να συνεργαστούν με το Υπουργείο Παιδείας με στόχο την εφαρμογή της απόφασης του Υπουργείου για την ένταξη των μαθητών Ρομά του 4ου Δημοτικού Σχολείου Σοφάδων και του 19ου Δημοτικού Σχολείου Καρδίτσας σε σχολεία του Δήμου Σοφάδων και του Δήμου Καρδίτσας, στην προοπτική της κοινωνικής συνοχής και ευημερίας όλων.
Υπενθυμίζουμε ότι η Ελλάδα έχει καταδικαστεί για την ύπαρξη σχολείων γκέτο από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, ενώ εκκρεμεί μία ακόμη παρόμοια προσφυγή, γεγονότα τα οποία διασύρουν τη χώρα μας διεθνώς και θέτουν εν αμφιβόλω την έννοια του κράτους δικαίου.
Η Δημοκρατική Αριστερά με σειρά ερωτήσεών της στη Βουλή έχει αναδείξει τα θέματα εκπαίδευσης των μαθητών Ρομά, που χαρακτηρίζεται από απουσία ή περιορισμένη παρακολούθηση στην προσχολική εκπαίδευση, μικρό ποσοστό εγγραφής στο δημοτικό σχολείο, πρόωρη διακοπή πριν την ολοκλήρωση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης και χαμηλή επίδοση σε σχέση με τον υπόλοιπο μαθητικό πληθυσμό. Χωρίς σεβασμό στην πολιτισμική διαφορετικότητα, τις ίσες ευκαιρίες και το δικαίωμα στην εκπαίδευση είναι αδύνατον να συγκροτήσουμε την κοινωνία του μέλλοντος που ονειρευόμαστε.
Καλεί την τοπική κοινωνία των Σοφάδων και τους εκπαιδευτικούς της Καρδίτσας να συνεργαστούν με το Υπουργείο Παιδείας με στόχο την εφαρμογή της απόφασης του Υπουργείου για την ένταξη των μαθητών Ρομά του 4ου Δημοτικού Σχολείου Σοφάδων και του 19ου Δημοτικού Σχολείου Καρδίτσας σε σχολεία του Δήμου Σοφάδων και του Δήμου Καρδίτσας, στην προοπτική της κοινωνικής συνοχής και ευημερίας όλων.
Υπενθυμίζουμε ότι η Ελλάδα έχει καταδικαστεί για την ύπαρξη σχολείων γκέτο από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, ενώ εκκρεμεί μία ακόμη παρόμοια προσφυγή, γεγονότα τα οποία διασύρουν τη χώρα μας διεθνώς και θέτουν εν αμφιβόλω την έννοια του κράτους δικαίου.
Η Δημοκρατική Αριστερά με σειρά ερωτήσεών της στη Βουλή έχει αναδείξει τα θέματα εκπαίδευσης των μαθητών Ρομά, που χαρακτηρίζεται από απουσία ή περιορισμένη παρακολούθηση στην προσχολική εκπαίδευση, μικρό ποσοστό εγγραφής στο δημοτικό σχολείο, πρόωρη διακοπή πριν την ολοκλήρωση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης και χαμηλή επίδοση σε σχέση με τον υπόλοιπο μαθητικό πληθυσμό. Χωρίς σεβασμό στην πολιτισμική διαφορετικότητα, τις ίσες ευκαιρίες και το δικαίωμα στην εκπαίδευση είναι αδύνατον να συγκροτήσουμε την κοινωνία του μέλλοντος που ονειρευόμαστε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου