Η κατασκευασμένη ιστιοδρομία για όρτσα – πρίμα έτυχε, για πρώτη φορά από την έναρξη των αγώνων την εύνοια του ανέμου που έτρεχε με 12 ν.μ, ταχύτητα ικανοποιητική για τους ιστιοπλόους, για ένα ευχάριστο μεσημέρι, παρά την υψηλή θερμοκρασία, η οποία ούτως ή άλλως δεν τους επηρεάζει.
Το βολιώτικο HAKUNA MATATA-HIMERA SAILING με πλήρωμα της ομώνυμης σχολής ανοικτής θάλασσας, πήρε την πρωτιά και με τον τερματισμό του τελευταίου σκάφους, είδε πως είχε και ουσία η πρώτη θέση, αφού κέρδισε με διαφορά 25 δευτερολέπτων το BAXIMUS-ENGAIA.
Εξαιρετική εμφάνιση από το «μικρό» αλλά πάντα υπολογίσιμο DE MAR A MAR που έχοντας στο τιμόνι τον 70άρη ωκεανοπόρο Νότη Μπατσή, πλημμυρίζει από εμπειρία και ναυτοσύνη (πρώτο στην κλάση Β), ενώ το FAIRTALE εξακολουθεί να πραγματοποιεί αξιοσημαντικές πλεύσεις.
Η πρωτιά του HAKUNA MATATA-HIMERA SAILING το ανέβασε στην 5η θέση της γενικής, ενώ δεν άλλαξε κάτι όσον αφορά τις 3 πρώτες θέσεις, με το BAXIMUS να έχει σημαντική διαφορά από το ΟΞΥΓΟΝΟΝ, το οποίο όμως πήρε για 2 δευτερόλεπτα την πρωτιά από το μεγάλο του αντίπαλο στη μάχη για το κύπελλο της κλάσης IRC.
Τα αποτελέσματα μετά από 3 κούρσες
ORCi (ΓΕΝΙΚΗ)
1. BAXIMUS-ENGAIA (Θαν.Μπαξεβάνης) 4,94 βαθ.
2. ΟΞΥΓΟΝΟΝ (Λαζ.Τσαλίκης) 10,50 ‘’
3. ΑΝΑΤΕΛΛΟΥΣΑ ΑΦΡΟΔΙΤΗ (Γιωρ.Αυγερινός) 12,00 ‘’
4. FAIRTALE (Αριστ.Χατζησταματίου) 13,25 ‘’
5. HAKUNA MATATA-HIMERA SAILING (Απόστ. Πλάκας) 14,75 ‘’
6. CODE ZERO-VODAFONE (Μιχ. Μπελεγκρής) 16,75 ‘’
ORCi B’
1. SUERTE (Νίκος Καλούσης) 4,69 βαθ.
2. DE MAR A MAR (Νότης Μπατσής) 5,25 ‘’
3. HAKUNA MATATA (Χρήστ. Ρετζίκας) 10,00 ‘’
IRC
1. BAXIMUS ENGAIA (Θαν. Μπαξεβάνης) 3,69 βαθ.
2. ΟΞΥΓΟΝΟΝ (Λαζ.Τσαλίκης) 5,25 ‘’
3. ΑΝΑΤΕΛΛΟΥΣΑ ΑΦΡΟΔΙΤΗ (Γιωρ. Αυγερινός) 11,00 ‘’
· Εκκρεμούν ενστάσεις για τους αγώνες, οι οποίες πιθανόν να αλλάξουν τα αποτελέσματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου