Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Ζέτα Μακρή: Δεν μου έχει ξανατύχει, δύο ώρες μετά το θάνατο του Νάκου πήρε τηλέφωνο η γυναίκα του να μην πάω στην κηδεία

Λίγη ώρα μετά την ορκωμοσία της η Ζέτα Μακρή μίλησε στο iefimerida.gr για την επιστροφή της στη Βουλή και στην ενεργό πολιτική αλλά και για τα όσα συνέβησαν στην κηδεία του Θανάση Νάκου στο Βόλο.

Η κ. Μακρή ορκίστηκε συγκινημένη αλλά όχι τόσο χαρούμενη όσο θα ήθελε. «Ηθελα να επιστρέψω στη Βουλή και είχα στεναχωρηθεί πολύ που δεν βγήκα Βουλευτής. Ομως δεν ήθελα να επιστρέψω έτσι ,με αυτόν τον τρόπο. Ήταν στενάχωρο. Ομως συγκινήθηκα που ξαναγύρισα. Και η συγκίνηση και η χαρά μου θα ήταν μεγάλη αν δεν είχε προηγηθεί ο θανατος του Θανάση Νάκου.»

Οι πρώτοι άνθρωποι που συνάντησε στη βουλή ήταν υπηρεσιακοί παράγοντες που τους ήξερε χρόνια και με τους οποίους μίλησε θερμά. Ο πρώτος βουλευτής που είδεΖέτα Μακρή: Δεν μου έχει ξανατύχει, δύο ώρες μετά το θάνατο του Νάκου πήρε τηλέφωνο η γυναίκα του να μην πάω στην κηδεία μόλις μπήκε στη Βουλή ήταν ο Γιώργος Καλατζής που τον ξέρει χρόνια και είναι φίλοι. «Με φίλησε και μου είπε σιδεροκεφαλή.»

Η Ζέτα Μακρή από τότε που δεν βγήκε βουλευτής δεν ήρθε ποτέ ξανά στη Βουλή. «Hταν η πρώτη φορά από τότε που ξαναπάτησα στη Bουλή. Δεν ερχόμουν γιατί στεναχωριόμουν πολύ που δεν ήμουν βουλευτής».

Η κυρία Μακρή μιλά με λύπη και με ενόχληση για τα όσα συνέβησαν στην κηδεία του Θανάση Νάκου και τα οποία έλαβαν μεγάλη δημοσιότητα.

«Δυο ώρες μετά τον θάνατο του Θανάση Νάκου ενημερώθηκα από κοινό φίλο μας ότι η χήρα του Θανάση τηλεφώνησε και ζήτησε να μην καταθέσω στεφάνι, να μην κάνω δήλωση και να μην πάω στην κηδεία. Απάντησα ότι θα τα κάνω και τα τρία. Ακολούθησαν και άλλα τηλεφωνήματα. Σκέφτηκα παρά πολύ τι να κάνω και οι λόγοι που κατέληξα τελικά να πάω ήταν δυο.

Πρώτα ο κόσμος που έτσι και αλλιώς είναι καχύποπτοι με τους πολιτικούς θα έλεγε ότι ήμουν πολύ μικρόψυχη και δεν συνόδευσα τον Θανάση στο τελευταίο του ταξίδι.

Ο δεύτερος λόγος είναι ότι αναγνωρίζω πως στη χαρά και στη λύπη η οικογένεια θέλει τους δικούς της ανθρώπους δίπλα της. Αυτό όμως δεν γίνεται όταν η οικογένεια έχει ζητήσει η κηδεία να γίνει δημόσια δαπάνη, που σημαίνει ανοιχτή σε όλο τον κόσμο, και με αυστηρό πρωτόκολλο.

Η οικογένεια επέλεξε να βάλει τη σωρό σε δημόσιο προσκύνημα.

Σε αυτή την περίπτωση face control δεν γίνεται. Οταν κάποιος θέλει συγκεκριμένους ανθρώπους σε μια κηδεία την κάνει κλειστή. Θα ήταν λοιπόν απρεπές και ύβρις το να μην πάω.

Οταν πήγα ήδη ο αδελφός του Θανάση Νάκου είχε επιστρέψει το στεφάνι στον ανθοπώλη, μάλιστα δεν του επέτρεψε καν να το στήσει. Πήγα μου είπαν ότι είμαι ανεπιθύμητη ,ζήτησα να ανάψω ένα κερί και αποχώρησα.»

Η Ζέτα Μακρή αναφέρει ότι δεν της έχει ξανατύχει ποτέ κάτι τέτοιο.

«Οι διάφορες μας με τον Θανάση ήταν πολιτικές, ποτέ δεν φαντάστηκα ότι είναι προσωπικές και μάλιστα αυτού του ύφους. Πιστεύω ότι ο Θανάσης Νάκος δεν θα το επέτρεπε να συμβεί αυτό.»

Η κυρία Μακρή παραδέχεται ότι με τον Θανάση Νάκο είχαν διαφορετικές προσεγγίσεις σε πολλά θέματα και διαφορετική κοσμοθεωρία για την πολιτική. Ομως μιλά με θερμά λόγια για την πολιτική πορεία του εκλιπόντος.

«Ο Θανάσης προσέφερε πολύ ως υφυπουργός στο νομό. Οι συμπολίτες μου τον τίμησαν, το κόμμα τίμησε την προσφορά του στην παράταξη, είχε και θα έχει πάντα τον σεβασμό των πολιτών του Βόλου και τον δικό μου.»

Η κυρία Μακρή επιστρέφει στη Βουλή ως η μόνη βουλευτής της ΝΔ στη Μαγνησία. Θεωρεί ότι αυτό κάνει πιο βαριά την ευθύνη της και της επιβάλει να πολιτευτεί με προσοχή, με συνέπεια με εντιμότητα και με εργατικότητα όπως λέει. Παραδέχεται όμως ότι ως βουλευτής έκανε και πολλά λάθη.

«Εκανα αρκετά λάθη ως βουλευτής και μπορεί κάποια να ήταν και σημαντικά. Το πιο μεγάλο λάθος στην πολιτική ήταν ότι ήμουν άκαμπτη και δεν έβαζα νερό στο κρασί μου. Ισως πίστευα ότι έκανα το σωστό. Ομως έχω ωριμάσει. Πάντως σε κάθε περίπτωση δεν ζω από την πολιτική, πάλεψα όταν έχασα τις εκλογές και στον ιδιωτικό τομέα και στάθηκα καλά, επιβίωσα. Δεν μπήκα στην πολιτική για να βγάλω χρήματα. Δεν ζω από την πολιτική ίσως όμως ζω για την πολιτική.»

Η Ζέτα Μακρή στήριξε τον Αντώνη Σαμαρά στις εσωκομματικές εκλογές της ΝΔ και μιλά με θερμά λόγια για τον πρωθυπουργό:

«Στήριξα τον Σαμαρά στις εσωκομματικές εκλογές, στο νομό ήμουν η μόνη που τον στήριξα και είχε πολύ καλά αποτελέσματα. Θεωρώ ότι ο Σαμαράς εμάς που τον στήριξαμε απο την αρχή μας δικαίωσε, δικαίωσε την πίστη μας και με το παραπάνω. Ξεπέρασε και τις δικές μας προσδοκίες.»

Πηγή: iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...