Το συνολικό έργο που αφορά στην αναβάθμιση με ηλεκτροκίνηση της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισα – Βόλος προβλέπεται να υλοποιηθεί σε δύο φάσεις.
Στις αρχές του 2016 εκτιμάται ότι ολοκληρωθεί το έργο αναβάθμισης με ηλεκτροκίνηση της υπάρχουσας σιδηροδρομικής γραμμής Βόλου – Λάρισας. Η ανάθεση του έργου εγκρίθηκε από το διοικητικό συμβούλιο του ΟΣΕ, ενώ, να θυμίσουμε, μειοδότης του έργου στον διαγωνισμό που προηγήθηκε αναδείχθηκε η εταιρεία Λ.ΡΗΓΑΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΤΕ.Το συνολικό έργο που αφορά στην αναβάθμιση με ηλεκτροκίνηση της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισα – Βόλος προβλέπεται να υλοποιηθεί σε δύο φάσεις. Η πρώτη φάση του έργου η περιλαμβάνει την αναβάθμιση της γραμμής και των σταθμών και θα υλοποιηθεί από τον ΟΣΕ, στο πλαίσιο της εργολαβίας που ανατέθηκε. Η δεύτερη φάση αφορά στην κατασκευή της ηλεκτροκίνησης της υπόψη γραμμής και θα υλοποιηθεί από την ΕΡΓΟΣΕ.
(Photo credit: Wikipedia) |
Μετά την υλοποίηση των έργων θα είναι δυνατή η ανάπτυξη ταχυτήτων από τους συρμούς έως 120 χιλιόμετρα την ώρα και ο χρόνος της διαδρομής ανάμεσα στις δύο πόλεις θα περιοριστεί σε 35 λεπτά.
Με την ολοκλήρωση του έργου αυτού, αλλά και των υπόλοιπων έργων που εκτελούνται στον κύριο σιδηροδρομικό άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης, εκτιμάται ότι η διαδρομή Αθήνα - Βόλος θα γίνεται σε τρεις ώρες και 10 λεπτά ενώ η διαδρομή Θεσσαλονίκη - Βόλος θα γίνεται σε 2 ώρες και 10 λεπτά. Οι χρόνοι αυτοί υπολογίζεται ότι θα μπορούν να επιτευχθεί από τις αρχές του 2016. Το έργο έχει ως προθεσμία ολοκλήρωσης 24 μήνες και εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (Π.Δ.Ε.).
Για το έργο της Β΄ Φάσης (ηλεκτροκίνηση) βρίσκεται σε προωθημένο στάδιο η Περιβαλλοντική Αδειοδότηση, ενώ έχει ολοκληρωθεί η προετοιμασία των τευχών δημοπράτησης ενώ εξασφαλισμένη είναι η και η χρηματοδότηση του έργου από το Πρόγραμμα Δημόσιων Επενδύσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου